Informace

Často kladené otázky.


Zboží posíláme obchodním balíkem České pošty a společností PPL.

Cena poštovného je při volbě ČP – 165,-Kč

Cena poštovného je při volbě PPL – 129,-Kč

Při objednávce nad 2999,-Kč – poštovné neúčtujeme.

Platba je možná buď dobírkou (platba při převzetí) nebo převodem na náš účet -  před platbou vyčkejte vždy na potvrzení objednávky a zaslání údajů k platbě.

Platba dobírky prostřednictvím platební katry kurýrovi není možná.

Osobní odběr je možný v kamenné prodejně na adrese Palackého 24, Náchod, v tomto případě účtujeme manipulační poplatek 49,- Kč.
 

 

  • Jaký je termín vyřízení objednávky?

Pokud je objednávka učiněna do12h a zboží je skladem, expedujeme ještě tentýž den. Ostatní do 5-7 pracovních dnů. Sklad je aktualizován jednou denně, takže pokud je zboží na skladě v omezéném množství, může dojít k jejímu vyprodání. V takovém případě budete neprodleně informování naším zákaznickým centrem. Pokud zboží skladem není, rádi ho pro vás objednáme a upřesníme termín dodání. V okamžiku předání Vašeho balíku dopravci, vám bude zaslána zpráva na Váš mobilní telefon nebo Váš e-mail. Nezapomínejte prosím uvádět při objednávání číslo svého mobilního telefonu a e-mailovou adresu!

 

  • Lze objednávku dodatečně upravit?

Ano, ale jen ve stejný den, ve kterém byla objednávka podána. V tom případě kontaktujte neprodleně zákaznické centrum do 17 hodin tel: +420 606 041 180 nebo +420 608 219 982. Do 12 hodin lze změnu učinit prostřednictvím e-mailu.

 

  • Potřebuji zboží vyměnit, jak mám postupovat?

Kontaktujte nás telefonicky nebo prostřednictvím emailu s žádostí o výměnu. Nenošené a nepoškozené zboží, zašlete do 14 dnů od převzetí spolu s vyplněným formulářem pro výměnu (najdete ho v obchodních podmínkách) a fakturou na adresu: Jeanswear s.r.o., Palackého 24, 547 01 Náchod.

  • Chci odstoupit od kupní smlouvy?

Podle občanského zákoníku §1829, zákon č.89/2012 sb., máte právo na odstoupení od kupní smlovy do 14 dnů ode dne převzetí zásilky. Nenošené a nepoškozené zboží se všemi visačkami, zabalte pokud možno do originálního obalu a zašlete spolu s vyplněným formulářem pro odstouopení od smlouvy (najdete ho v obchodních podmínkách) a fakturou na vlastní náklady (prosíme ne na dobírku) na  adresu: Jeanswear s.r.o., Palackého 24, 547 01 Náchod.

  • Existuje možnost platby za zásilku převodem?

Ano. Potvrdíme vám telefonicky nebo emailem dostupnost zboží, zašleme pokyny k platbě a teprve potom můžete zasílat platby na č. b.ú. 2200170812 /2010 - FIO banka pro platbu v CZK, 2200170812 /8330 - FIO banka pro platbu v EUR. 

 

  • Mohu odeslat objednávku prostřednictvím internetu, i když nemám "Uživatelské jméno" a "Heslo"?
    Vlastnictví uživatelského jména a hesla není nutnou podmínkou pro odeslání objednávky. Pokud jste se u nás nezaregistrovali a tudíž nemáte své uživatelské jméno a heslo, pro odeslání objednávky vyplňte své osobní údaje (celé jméno, adresu atd.) do formuláře poté, co jste si vybrali zboží "do košíku" a poté "do pokladny". Obě pole "Uživatelské jméno" a "Heslo" ponechte prázdná a nevyplňujte je.

 

       
       
       
       
       
      10

Nahoru
2017 © E-jeanswear.cz